מכתב תודה לכבוד הרב!

מכתב תודה לכבוד מורנו ורבנו הרב אדם סיני שליט"א

המכתב הגיע לצוות האתר ומובא כאן בעילום שם על מנת לשמור על פרטיות הכותב.
קודם כל אני חייב למסור את תודתי הרבה מאוד מאוד לצורת ההשפעה שבזכותה אתם מיטיבים עם כל נשמה ותודעה החסרה המחפשת את עצמה ורוצה במציאותה האמיתית. תודה רבה רבה לכבוד הרב אדם סיני שמצליח להעביר את הדברים בצורה של קודם ונמשך ובחיבור גדול ומדוייק להפליא של סדר השתלשלות החכמה. (אני רק בהתחלה אבל מרגיש כבר את הדרך).

אני אישית הגעתי אל השיעורים האלו של כבוד הרב אדם סיני רק לפני כמה ימים אך מאז אני מרגיש שמצאתי את מקומי בלימוד. למדתי בכמה מקומות אך הרגשתי חסר בכולם גם ברגש גם בשכל והסיבה היא שלי יש שאלות פנימיות עמוקות שאיני יכול בשום פנים ואופן לדלג עליהם. וחוץ מההרגשה הפנימית שהיא הביאה אותי לראשונה לכל זה גם שכלי ובינתי התחילו לשחק משחק חשוב מאוד ובל וויתור בהרכבת המציאות התודעתית שלי.
אני לא מהיום לומד ולא מהיום שואל ולא מהיום בוחן בודק ומרחיב את תודעתי אין לי אפילו מושג להגיד איך הגעתי עד כאן אבל אני מבין שאני מושפע ממקום גבוהה יותר של התודעה שלי שלא נתנה לי מנוח להתעסק רק בדברים המוחשים וברוך השם ותודה רבה לכבודו ברוך הוא החם והאוהב אבא נאמן ושלם בכל שלא נתן לי להיות רגוע ותקוע רק במציאות המוחשית הכלואה. ולכן בתודה רבה ובהרכנת ראש אומר יש לי זכות גדולה לשמוע ללמוד ולקבל ובעזרת השם לעתיד לבוא גם להשפיע תודה רבה על שנתתם לי צינור לנשום ולהחיות את נשמתי. כבוד הרב אדם סיני המילים שלי קטנות בכדי למסור לך את אשר על ליבי הייתי מאוד שמח אם אוכל לבקש ממך להיכנס אל שיעוריך וללמוד ובעזרת השם גם להתקדש על דרך האמת.

 

עד כאן —שם פרטי —

 

נשמח תמיד לקבל מכתבי תודה, בקשות וכל פניה באשר היא.

צוות אתר הסולם!